دکتر نیکخو:

دانشکده فنی و مهندسی پیشرو در اشتغال و کارآفرینی

با توجه به سبک پرورش دانشجویان در دانشگاه علم و فرهنگ، دانش آموختگان دانشکده فنی و مهندسی به طور گسترده‌ای وارد بازار کار شده و عملکرد قابل قبولی در بخش اشتغال و کارآفرینی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر علی نیکخو با اعلام این مطلب افزود: دانشکده فنی و مهندسی با هدف تامین نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین راه اندازی شده و با توجه به رویکرد کارآفرینی دانشگاه علم و فرهنگ عملکرد قابل قبولی در این بخش داشته است.

رییس دانشکده فنی و مهندسی گفت: درحال حاضر دانشکده فنی و مهندسی در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، عمران، صنایع، برق، مکانیک، ایمنی و آمار دانشجوی کارشناسی می‌پذیرد. همچنین در مقطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مختلف پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد داشته و در دو رشته مهندسی عمران- سازه و مهندسی صنایع- بهینه سازی نیز پذیرش دانشجوی دکتری دارد.

دکتر نیکخو با تاکید بر کیفیت آموزشی این دانشگاه افزود: بیشتر اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی جزو دانش آموختگان ممتاز دانشگاه‌های مطرح داخلی و خارجی بوده و عملکرد خوب اساتید همراه با پشتکار و تلاش دانشجویان عزیز سبب شده که افتخارات زیادی در المپیادهای علمی کشوری برای این دانشکده به دست آید. به‌طور مثال در سال گذشته دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی علم و فرهنگ در رشته‌های عمران و مهندسی صنایع در لیست برترین‌های بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور جای گرفتند و همچنین درصد قابل توجهی از دانشجویان کارشناسی رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی ارشد را به خود اختصاص دادند.

رییس دانشکده فنی و مهندسی، برخورداری از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز و متنوع را از دیگر امتیازات ویژه این دانشکده دانست و افزود: در تلاش هستیم تا به منظور ارتقای کیفی دانشکده تعاملات و تبادلات علمی خود را در سطح بین الملل نیز افزایش داده و امیدواریم که ضمن ارتقای کیفی آموزش و توسعه پژوهش، شاهد موفقیت‌های بیشتر دانشجویان و دانش آموختگان این دانشکده باشیم.